Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2017 13:13 - алоооо, Блог бе ге ??
Автор: ednaeva Категория: Изкуство   
Прочетен: 1429 Коментари: 11 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


О Ч А К ВА М

ОТГОВ О Р 

Д Н Е С 






Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ednaeva - няма да стане така..
21.08.2017 13:14
РАЗГОВОР С BLOGBG


!моля отговор чакам..
кога ще бъде свален Бана
на моята Персона..
ще пиша цял ден този път..
в цялото блог бе ге..
докато им..писне..
на всички 25 останали пищещи..
моля отговора днес!
Изпратено: 13:09 От: ednaeva
цитирай
2. sestra - Хм,
21.08.2017 14:46
успокой се. И първо - пак се усмихни, Джули!
цитирай
3. milady - аз съм..усмихната, сис..
21.08.2017 17:38
и най вече фрии..
затова съм..тук, където съм..
прегръд
благодаря ти!
цитирай
4. katara - инвесторе, вие сте долни сеирджии.
21.08.2017 19:34
ее, ако имате достойнство, кажете ми. .що е това ?

що за ниво определихте тук, админки..
или, са многоо вкусни..нашите разправии,
хората в България имат СТРАХ, затова
България върви..назад..
колко прав е Оруел..
колко съм..вбесена..
благодаря сис, ето няма друг..да се обади..
имам 20 профила, защото ме наказват,а не заради
тъпи селски Вечеринки на Първа..
чу ли, Предаторе Стояне..
Юлия съм..
цитирай
5. starforlife - Виж сега, Муцунка...
21.08.2017 20:59
Моето мнение е, че не е проблем дали те наказват или не...
Дали ти перват БАН-а или не...
Дали ти трият постинг или не...

Моето мнение е, че е проява на пълно нищожество, фактът че това се прави неравнопоставено.
Значи: Например Предаторчето и Икономистчето (нищо лично - просто използвам, защото са показателна извадка) могат да се ебават в постинги с този или онзи (основно доколкото съм забелязал защото не им чета жалките напъни - с Гетманс и Планинаря) и тези постинги да си живеят безпроблемно на смотаната им "първа"... За тях (отново казвам, че е пример - има и други, но тези са фрапантно простите, а толерирани) няма БАН или нещо друго...
Ето затова казвам, че поведението на модераторите е жалко: защото симпатизират на такива, които са смешни и жалки.
Липсата на безпристрастност е един от основните показатели на Характера!

А на Вас, "скъпи" модератори Ви липсва Характер!
Вие сте просто едни посредствени хорица, хванали се на едно лайняно хоро и продаващи Достойнството си за няма и 800 лева!
Смешно и жалко.

Аз казах!

Георги Стоименов
цитирай
6. katara - Ж,не, че е важно, къде съм аз..
21.08.2017 21:13
никой не ме е спрял досега..
и няма да ме спре...
поведението в този сайт е мутренско..,долно, продажно.
ти, прочете ли,какви ми ги коментира Уондърка вчера..
ТЯ била сайта..и Всичко, имала Пушка компютър,и
ала бала на една прецъфтяла..лелка, която пише за любов
и Истина, а се храни с пари от дрога и проституция..
малко е да кажа , че съм..вбесена..
затова не ми се прибера..
Родино, мила...
цитирай
7. ednaeva - ето, погледни натам..че аз пиша, като върху Небето/ хахаа
21.08.2017 21:15
10. iia - мОгия или могИя :))))))))))))
20.08 11:13
имитациите или репликите както е модерно да се казва
винаги се доближават до ментето
ти къде си тръгнала wonder да надскачаш
тя е от 10 години в блога и е в основата на всичко случващо се тук
нейният компютър е "пушка" знаеш ли колко блогъри изчезнаха
само с един откос .....
цитирай
8. milady - ето го ТВ техника, къде се изправя на кака си/чуй, само..
21.08.2017 22:28
10. zax - Виждам пътеводната ти на челото. ...
21:14
Виждам пътеводната ти на челото.
Простотията е като въшка на челото, нормалните взимат мерки, а ненормалните отмятат перчема /бритона/ назад.
цитирай
9. cortana - Ами аз откога говоря, че Закската е неграмотен?
21.08.2017 23:36
milady написа:
липсват ти книжките, заксе. ..
пише се..брЕтон..
Всеки в бързината допуска грешки. Но при него личи, че е нисък образователен ценз.
А седнал на програмист да се прави. Само където такива хора са с интелект, който някак си насила да се мъчат, не биха го свалили до неговия.
Жоро много точно го нарече - 'льольо'. :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: ednaeva
Категория: Изкуство
Прочетен: 54119
Постинги: 26
Коментари: 242
Гласове: 138
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031